Kimliğimi kaybetmeye başladığımı hissediyorum, nasıl düzelirim?

Pandemideyken çok asosyal olmuştum ve cok yalnizdim okul zamaninda kimseyle konusamiyordum ve insanlar benimle konusmak bile istemiyordu tenefuslerde kendimi lavaboya kitleyip zaman gecsin diye bekliyordum iyice cokmustum bir kız arkadaşım bana gorunusumde sorun oldugunu söyledi ve bazi tavsiyelerde bulundu ilk basta saçımı uzattım sürekli her gün yuzumu permatige vurmaya basladim sonra giyim tarzimi degistirdim ve işe de yaramıştı artık insanlar gorunusumden dolayı bile olsa benimle konusmaya baslamisti ama sonra edindigim kiz arkadaslarimdan bazilari daha da kafama girdi böyle takı takmaya yönlendirdiler kolay manipüle oldum yüzük pantolon zinciri derken sac boyamami da soylediler saçım düz ve uzun olduğu için resmen iyice kız gibi gozukmeye baslamistim ama bunu farkedemiyordum ama bir müddet sonra psikolojimi de etkilemeye başladı ve icimde feminenliğe karşı bi özenti cikmaya basladi kendi kendime ne yapmaya calistigimi anlamiyordum ilk başta saçımı sıfıra vurdum ama bu da ise yaramadi tekrar uzatmam gerekiyordu ve saçla ilgili de değil bu artık icimde psikolojik bir sey olarak kaldı bundan nasıl kurtulabilirim bilmiyorum bu düşücem daha da ileriye giderse bunun yüzünden sorunlar yasayacagimi da biliyorum sadece kimliğime geri ulaşmak istiyorum düşüncem cok bozuldu nasıl duzelirim yardımcı olur musunuz
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca yüzümde sakal veya bıyık veya hic bir yerimde kıl tüy çıkmadığı icin istesemde maskülen gozukemiyorum ve kilo problemlerim de var istesem de kilo alamıyorum
Kimliğimi kaybetmeye başladığımı hissediyorum, nasıl düzelirim?
Cevapla