Ben ortaokuldayken ayağım çıkınca o çıkıkçı senin bu kırıkçı benim deyip babam beni dolaştırmıştı?

Tam 3 kişiye götürdü beni 😳 ve sorun şu ki ayak bileğim zaman zaman ağrıyor.. ilk gittiğim çıkıkçı idi bileğimi yerine yerleştiren çünkü acıdan haykırmıştım.. yine sorun şu ki sanırım bu amca benim ayağımı düzgün yerleştiremedi 😂gidip hesap soracaktım ama adam ölmüş napıcam bennnn😢😢😢

Şaka bir yana düşmanımın bu acıyı yaşamasını istemem umarım benim ayağa da birşey olmaz ölürüm valla bu defa 😣

Sizce benim bileğim niye ağrıyor 😕bana kötü cümleler kurmayın duymak istemiyorummm
Ben ortaokuldayken ayağım çıkınca o çıkıkçı senin bu kırıkçı benim deyip babam beni dolaştırmıştı?
Cevapla