Yardım lütfen? Yetişkinlerde hiperaktivite ve dikkat bozukluğu yaşayan var mı?

Arkadaşlar bende dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu var. Son yıllarda çok fazla etkiliyor beni ve elimi attığım hiçbir işi bitiremiyorum. Üst düzey bir kapasitem var ama bunu kullanamıyorum. İçimde kontrol edemediğim dengesiz bir enerji var, insanlarla iletişimim gittikçe kopuyor arkadaşlarım bazı şeyleri kafama taktığımı söylüyor ama bununla alakalı bir şey değil. Bugün özellikle vücudumu kontrol etmekte çok zorlandım, arkadaşlarımla bir yerlerde oturup 1-2 saat muhabbet edemiyorum bu kontrolsüz enerji beni çok çabuk tüketiyor o yüzden her zaman yorgun hissediyorum her şeyden çok çabuk sıkılıyorum, karşımdaki insanla konuşamıyorum düzgün cümle bile kuramıyorum bazen sırf bu yüzden okulum uzadı okuldan koptum, sanki bir kafesin içindeyim çırpındıkça kafes daralıyor. Var mı böyle bir durum yaşayıp çözüm bulan yetişkin insanlar lütfen yardım edin hayatım elimden kayıp gidiyor
Yardım lütfen? Yetişkinlerde hiperaktivite ve dikkat bozukluğu yaşayan var mı?
Cevapla