Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu hakkında ne kadar bilgi sahibisiniz?

Bir çeşit öğrenme bozukluğu olan bu hastalık ülkemizde yeterince tanınmıyor bence. Belirtilerin tamamını gösteren çocuklar bile tedaviye yönlendirilmiyor ve genelde tembel etiketi yapıştırılarak geçiliyor.

ABD ve birçok Avrupa ülkesinde DEHB tanısı koyulan çocuk ve gençlere eğitim hayatında kolaylıklar sağlanırken bizim ülkemizde sınavlarda fazladan 30 dakika vermek dışında hiçbir destek yok ve 25 yaş üstü insanlarda SGK ilaç masraflarını karşılamıyor.

Sizin bu konuda düşünceleriniz ne?

Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu hakkında ne kadar bilgi sahibisiniz?
Cevapla