
Kocaman kavanoz tuttu, masajlar yaptı.
Ağrıyı kesti.
Ben çok sıcak bakmıyorum, sakat kalanlar bile olabiliyor.
Kırıkçı/Çıkıkçılara sağlığınızı emanet eder misiniz?

korkuyom ya.. bir tanidik kadin ayagini incitmisti cikikciya goturduler biseyleri yanlis yapti o gun bugundur kadin yuruyemiyor. hemde seker hastasi.. amelyat uzerine amelyat yapildi fayda yok yara da iyilesmiyor. cok zor durumda. senelerdir
Eğer hastaneye gidemeyecek durumda isem kırık/çıkıkçı ya giderim.
Cevap
0Cevap
İşini bilen biriyse giderim ben. Doktordan daha bilgili oluyor kimisi
ailem yüzünden birkere oyle bir macera yaşamıştım az daha sakat kalacaktım
Kırıkçılar anliyor valla
Tabii ki doğru değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar