Herhangi bir şekilde incinen veya çıkan eklem için, kırıkçı/çıkıkçıya gidilmesini doğru buluyor musunuz?

Herhangi bir şekilde incinen veya çıkan eklem için, kırıkçı/çıkıkçıya gidilmesini doğru buluyor musunuz?
Az önce kardeşimin belindeki sinir sıkışmasını göstermeye gittik. Adam profesyonel çıktı, telefonu çaldı "hastam var" diyerek kapattı.
Kocaman kavanoz tuttu, masajlar yaptı.
Ağrıyı kesti.
Ben çok sıcak bakmıyorum, sakat kalanlar bile olabiliyor.
Kırıkçı/Çıkıkçılara sağlığınızı emanet eder misiniz?
Herhangi bir şekilde incinen veya çıkan eklem için, kırıkçı/çıkıkçıya gidilmesini doğru buluyor musunuz?
Cevapla