Burun dolgusu yaptırmayı bir ara ben de çok düşündüm ve bir hayli araştırdım. Ama etkisi çabuk geçiyor, 6 ay dediklerine bakma. Sürekli yeniletmek gerekiyor. Düğün gibi anlık bir olaysa kesinlikle düşünebilirdim ama estetiği daha mantıklı buluyorum.
Burun konusunda cok şanslıyım sanırım. Ne kemerli ve geniş ne büyük tanrım teşekkür ederim. Dolgu yaptırmaya gittiğim de klinik muayene edip gerek yok iyi burnunuz demişti. 0.5 ml ve 1 ml arasında yapıyolar. Burun dolgusu bence burun çok kötü değilse hafif kemerliyse yaptırabilir. Bazı burunlar var dolgu bile kurtarmıyo rinoplasti şart
Buna baktım ama benim burnum bundan hiçbir etki almaz diye düşünüyorum çünkü yani benimkinin sıfırdan yapılması lazım törpülemek filan lazım aşırı derecede kemerli sadece dolgu ile olacak gibi değil ufak kusurları olan insanlar için İdeal ama benim için değil ben bunu biliyorum sadece dolgu bana yetmez
6 ay ile 1 sene arasinda gidiyor yapan cok iyi bir doktor var canli yayinda yapıyor izliyorum bazen mantiklı ama fiyatini bilmiyorum gecen yıl 16500 liraydı estetik dolgu ile karsilastirmak lazim