Tırnağımın kenarı bu şekilde şişti. Acıo dokunamıyorum bile. Bu nedir ve nasıl düzelir?


Dolama olmus parmagin yani tirnak iltihaplanmis. Doktora gidip o iltihabi bosalttirman lazim yoksa tirnagini cekerler yayilirsa.
O iltihap bosalmadan hicbirsekilde gecemez ve gec kaldigin hergün senin icin daha eziyetli olur.
Engeksiyon kapmis, eczaneye git, ona gore krem versinler...
Ben biliorum, iltahap toplamış, bir kaç gün acıyacak, sonunda şişik tarafı tırnağına doğru it patlayacaktır, iltahabı çıkar. güzelce temizle kremle geçer
tırnak batması olmuş doktora göstermen gerekir eğer tamamen içeri girmeye devam ederse tırnağını komple sökmek zorunda kalırlar -_-
Cevap
6Cevap
Sağlık konularında bilgisi olan sağlık personellerinden fikir alman en doğrusudur.
Dolama derler bizim burda ondan cikacak
Nasıl düzelir
Batik ya da enfeksiyon bilemiyorum.
Bakımsız ayaklar eller 😷
Tırnak batması ameliyat ile geçer
Tırnaklarını kes lütfen.
batma olmus sogan hasla koy
Diken girmiş olabilir mi
tırnağın batmış olabilir
Gecer 2 3 gune.
of fetişim azdı
Tırnak batmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar