Hastayım iyileşemiyorum.......

10 gündür obğaz ağrısı , öksürük burun akıntısı vs. bunlar var ilaçta içemiyorum doğal yöntemleri kullanıyorum mecbur gecende sanki hafiften iyileşiyor gibiydim bugün yağmurda cok ıslandım cok daha kötü oldum : s bir arkadaşım hastaneye git bir iğne yaptır yarına birşeyin kalmaz dedi gercekten öylemi bu ne iğnesi gitmelimiyim sizce korkuyorum birazda acıtırmı iğne küçüklüğümden beri hiç olmadım hatırlamıyorumm
Hastayım iyileşemiyorum.......
Cevapla