Kilo aldığınız da önceden içine girdiğiniz kıyafetlerin içine tekrar girmek için kendinizi zorluyor musunuz :D?



Bir ara seksenin ustune çıktım haliyle kiyafetlerim olmadi dolapta sürüyordu on bir kilo verdim su an kıyafetlerinin içine giriyorum hatta bol geliyor hedefim daha yedi kilo vermek
Kilo almadığım için hiç öyle bir sorunum olmadı 😂😂 Ama pantolonların bana olmadığı oldu 😂
Niye ya 😂 Niye yazık olsun ben gayet memnunum 😂😂😂
Yani o yüzden bana yazık değil 😂😂 Tombiş arkadaşlar düşünsun 😂😂
Ben zayıf ve uzunum 😂😂
😂😂😂valla hiç sormadım. Acaba niye 😂
😂😂 1.70
😂😂😂kısa 😯 Vay be o da iyi. Tabi bütün güzellikler bende toplanmış 😂😂
😒😒😒 yakıştıramadım sana bu sözleri
İşte yakışmıyor insanlara
En son dediğin sözler
pek kilo alan birisi değilim.
Cevap
1Cevap
Evet zorladığım oluyor olmayınca da acil diyete başlıyorum bu da birkaç gün sürüyor😄😊
Elbette dolabi aciyorum tek tek deniyorum bu olmuyo hadi gir falan sonra cikarip atiyorum baskasini deniyorum allah kahretsin buda olmuyo diyip sinirleniyorum..😒
Uğraşmıyorum. Zaten kolay kolay kilo alan biri değilim
Şuanda 117 Kiloyum En sevdiğim kıyafetlerin olması için ne çabalar çekiyorum bir keresinde 80 kilo iken aldığım deri pantolon ve gömleğimi giymiştim zor olsada oturduğum an pantolonun düğmesi ve gömleğin göğüs ve göbek kısmındaki düğmeler patlamıştı.
😋
yo ugrasmam yeni kiyafet alirim
ama su siralar guzel guzel kilo veriyorum cok guzel bir hismis
Kesinlikle zayifladigimi da girebiliyosam anlıyorum
Ahhh ah kilo alsamda keşke şunlar üstümde torba gibi durmasa başka bişey istemem
45 😒
Keskeeee
5 sene onceki kiyafetlerim yepyeni duruyor ve icine girebiliyorum 😂
Benim öyle ya eskitemiyorum da eskimiyorum da 😂
Hayır, çünkü hiç o kadar fazla kilo almadım.
Evet, öyle.
Kilo alamıyorum ki halimden de mutluyum :)
Kilo almıyorum :)
*Gecen bol olsun.*
Teşekkürler, amin:)
ben kilo almam elbise çekmiştir kesin
Hayir çünkü ben zayifliyrm gittikce
Bilmem kilo alacgma zayiflyrm
Hayır moralim bozuluyor
Oyle bir sorunum hic olmadi hep ayni kilodaym
Yillardir hep ayni kilodayim
48 😕
Tabiiki kabullenmem bir turlu
Hayır kilo veriyorum
Keşke kilo alsammm
Denedim :)
kilo almıyorum
Hayir oluyo
Elbette
Zayıflık iyi değil
En fazla 43oldm
hayır
Hayir zorlamiyorum
Evet
Hayır sığdım
Maleseff
evet ugrastigim oldu
Hayır
uğraşmıyorum
Bazen
evet ugrasiyorum
çoğuna giremiyorum :)
Sığmıyor evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar