Eski kıyafetlerinizi verince yenilerini hemen alır mısınız?


Eğer fazlalık olan giysilerim varsa sırf onları verdim diye gereksiz yere yenilerini almıyorum, daha çok ihtiyacım olduğu zaman alıyorum artık bu ekonomide.
eskiyi iyice eskitmeden yenisini almam
iyice iliğini kemiğini sömürürüm öyle yenisini alırım
en iyi görüş seçimi için teşekkür ederiiim :)
Önce yenileri alır sonra eskilerin icabına bakarım. b
Teşekkür ederim
Cevap
7Cevap
Hayır o derece zengin hissetmiyorum kendimi. Ben genelde sezon sonu indirimlerini beklerim. Yılda 2 defa kıyafet alışverişine çıkıyorum.
Eskimiş kıyafetleri 2 inci elcilere veriyorm hayrımaa
Gebelde zaten yeni kiyafetlerim oldugu icin eskileri veirrim
Eskileri vermiyorum yenisinide almiyorum
Gelmiyor çünkü pahalı.
Gidiyor ama gelmiyor çiçek.
Gelir
Duruma göre
duruma göre değişir ama fazlalık iyi değil
hepsi duruyor :D
Evett
Ara ara
Geliyor
Evet alırım
Artık gelmiyor:(
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?