...Çocukken kesip biçerdim şimdi anneme veriyorum temizlik yaparken işe yarıyor :D Eğer çok eskimediyse küçük kuzene verilme adeti de var tabii ama ben moda işlerinde kullanıyordum 🤪 Hatta bazen öyle yaratıcı şeyler yapılıyor ki güzel bir şekilde kombinlenebiliyor kıyafetlerde
Eskimiş kıyafetlere ne yaparsınız giyer misiniz yoksa atar mısınız?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
O sen büyüdün de eski kıyafetleri toz bezi mi yapıyon :d
he canım
Canın mıyım gerçekten 🥺
değilsin üzgünüm
Hani canındım pis yalançı 🥺
Eskime miktarına göre değişir, son durak temizlik bezi :D
Çok eskiyse mecburen atarım ama öbür türlü mutlaka çevreme veya ihtiyacı olanlara veririm.
bazılarını hayvanlar için kullanıyorum
Giyilecek durumda ise giyerim
Temizlik bezi oluyor 😂
Seversem halâ giyerim
Belli bir süre sonra atılıyor
Seviyorsam giyerim
Atmam
Atarim
Toz bezi
Atıyorum genelde
Atarım
eskiyse atarsin iste