Kan verirken damarlarınızı bulamazlarsa nasıl tepki verirsiniz?

Dün bir kan vermeye gittim kollarım delik deşik oldu. :( En kolay damar elin üzerinden bulunur oradan bile alamadılar. En sonra yetkili bir abiye benzeyen birini buldum ona aldırttım. Siz böyle bir durumla karşılaşsanız tepkiniz ne olur?
Kan verirken damarlarınızı bulamazlarsa nasıl tepki verirsiniz?
Kan verirken damarlarınızı bulamazlarsa nasıl tepki verirsiniz?
Cevapla