Dün bir kan vermeye gittim kollarım delik deşik oldu. :( En kolay damar elin üzerinden bulunur oradan bile alamadılar. En sonra yetkili bir abiye benzeyen birini buldum ona aldırttım. Siz böyle bir durumla karşılaşsanız tepkiniz ne olur?
Kan verirken damarlarınızı bulamazlarsa nasıl tepki verirsiniz?
Yuksek atesle hastsneye muracaat ettiginizde kan pihtilastigindan enjektir ile yapilan her mudahale malesef damari patlatir ya da kullanilan enjektor damariniza kalindir patlatir birde su aci varki stajere denk gelmeyin ornegin ben yasadim 9 kez delindigi halde bulamadilar sebebimi hem cok titriyordum ve yuksek atesim vardi delinen damarlar bellidir toplar damarlar ve venozler
Geçtiğimiz sene kan grubumu belgeleyen bir kağıt almak için sağlık ocağına gittim galiba amatör birine denk geldim. Tam 7 delik açtı hala alamıyor. Dedim ki "Kevgire döndüm, fantazilerini doyurmak için mi sokup çıkarıyorsun ne yapıyorsun sen ya?" :D Başka bir hatun geldi lak diye aldı bir kere de :D
ne zaman kan vermeye kalksam bir sağlık sorunum yüzünden kanı alan hemşirenin aynı tepkisi Damarı bulamıyorum, damarların çok ince, ne kadar ince damarların, sakın kupırdama damarın çok ince patlatabilirim ani hareketinde 😳 ayol ben napim ben napim he
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
öyle bir olay olmaz zayıfım ama kan benden sorulur)) he oldu diyelim nalları havaya diktigim kesindir o kadar damar enjektör hasir nesirliginden sonra)) https://i.hizliresim.com/BA3ZRD.png
Benim bulunmuyordu hemşire de cok gcıktı heryerimi delik deşik etti kavga ettim başhekim geldi dedim kötü davranıyor herkese öyle bir bağırdı hemşireye ders olsun :) sessiz kalırsan tepene cıkıyorlar bazı doktorlar da hak ediyor dayagı
Çogu stajer. hemsireleri filan fistik kullaniyorlar o kan alma yerlerinde sorun bu aslina bakarsan Ben bakiyorum en maharetli olana gidiyordum ama simdi sira sistemi kurulmus kime d3nk gelirsek bilemiyorum.:)
Kan verirken çok başıma gelir. İki saat damar bulmaya uğraşırlar. Canıma okurlar bulana kadar. En fenasıda 2 sene önceydi, damarı buldum sandı daldırdı iğneyi, içerde sağa sola kaydırıp damar yakalamaya çalıştı. Boğacaktım nerdeyse hemşireyi. 😀
Sol kolumu 2 sag kolumu 3. Seferde damar buldular elimdeki damari patlattilar öncesinde cok hasta oldugum icin tepki veremdim serumu cikartirken damarimdan kan fiskirdi sag kolim kiyafetim kan oldu kolay gelsin dedim ciktim :)
Beni tanıyorlar artık, sürekli düzenli aralıklarla kan verdiğim için 😂 selamlar Umay hanım tepkisi alıyorum ama damar durumunda şanslıyım hemen buluyorlar
Derim ince damarlarım görünüyor ve maalesef onlar da ince. Sağ kolu açıyorum bulamıyor sola geçiyorum bakıyor batırıyor iğneyi yine bulamıyor sağa geçiyor tekrar. Bu işlem her defasında olur. Hemşireden değil benden kaynaklı berbat bir durum😒
Ya igneden cekinmem hatta espiri yapip guldugum guldurdugum de olmustur ama bazilari varhi sanki kurekle toprak kaziyo igneyi icerde gezdiriyo biraz cikarip tekrar geri basiyo sonra da morariyo tabi 😒
oldu öyle... dedim oradan kan çıkmcak yanlış yerden alıyosun gelmiş dama var burada diyo :D :D dedim görürsün gördü greçektende kan çıkmadı canımı yaktı
Stajyerler sağolsun ya denek gibi kullanıyolar beni alt tarafı bir kan alacaklar 3 5 kişi toplanıp geliyo, diğer kolumu uzatıp alın bundanda çekin diyorum :D
Benimkini de bulamadılar taktılar bir tane en son ameliyat masasında narkoz verirken onun da olmadığını fark edip başka bir yer aramaya koyuldular delik deşik olmuştu kollarım
Bu durumla karşılaşmadım ama kanım bitmiş halde damar yolu açmak istemiştiler. 7 tane damar yolu girişiminden sonra 8. de bulmuştular. kolum resmen eroinman kolu idi
En İyi Cevaplar