Ailedeki çoğu kişide olduğu gibi benim de metabolizmam yavaş , bu da sürekli kabız olmama neden oluyor. Denemediğim şey kalmadı, bol su içmesiymiş, kuru erik ve kayısısıymış, verdiği o iğrenç hisse rağmen zeytinyağını bile denedim. Düzenli olarak bunları yapmama rağmen en fazla 1-2 defa işe yarıyor, fazlası yok. Doktora gittim, ilaç verip gönderiyor. İlaç işe yarıyor ama sürekli kullanmaya da korkuyorum bağırsaklarım daha fazla tembelleşir diye. Bir süre sonra kilo alımına yol açtı bu durum. Kesin bir çözümü var mıdır?
Bu arada beslenmemden ya da hareketsizliğimden kaynaklandığını sanmıyorum. Her öğün sağlıklı beslenmeye çalışıp günlük 2 saat yürüyüşümü yapıyorum.
Bu arada beslenmemden ya da hareketsizliğimden kaynaklandığını sanmıyorum. Her öğün sağlıklı beslenmeye çalışıp günlük 2 saat yürüyüşümü yapıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar