Pazartesi kanal tedavi yaptırdım ama yemek yiyemiyorum normal mi?

Dişimi fırçalarken bile ufacık bir baskı sanki dişime iğne saplanıyor gibi acıyor.. başarısız mı oldu bu tedavi yoksa normal mi? Deneyiimli birileri yardımcı olursa sevinirim. Ne kadar sürer normalse.
Pazartesi kanal tedavi yaptırdım ama yemek yiyemiyorum normal mi?
Cevapla