İştahım yok zorla yemek yiyorum doktora görünmeli miyim?

1 buçuk aydır böyle iştah yok açlıktan basım dönüyor tansiyonum düşüyor diye zar zor mecburen yiyorum yemek kokuları bile beni huzursuz ediyor sevdiğim şeyleri bile sevmez oldum herkesde zayıfladığımi söylüyor tıka basa yemek yemeyi çok özledim psikolojik mi yoksa bı rahatsızlığım mi var bilmiyorum yoksa geçici bişeymi hiçbir fikrim yok hangi bölüme gidicem onuda bilmiyorum 🤷
İştahım yok zorla yemek yiyorum doktora görünmeli miyim?
Cevapla