Nerdeyse hepsini yedim şimdi uyuyamıyorum enerji bastı yoğurt yesem uyku yapar mı 😂


Ogzhngr sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Oha nasıl yedin hepsini helal olsun valla ben şu an kendimi öyle düşündümde midem bulandı şerbetli şerbetli :D
duvara tırmadın mı bariiğğ
şekerin yükselmiştir süt ile tarcın ya da yoğurt tarcın ye kendine gelirsin 😂😄
neden ıyy
fazla dökme çay kaşığın ucu ile
biz diyet yapak millet baklavaları sarmaları götürsünnn
birazdan kendine gelirsin 😄😂😂
ayy teşekkür ederim 😄 yoksa araştırdın mı 😂 bana inanmayıp
yaa sen burdan yaz bir daha işin düşerse konusuruz 😄😄 anteplimsn
Hmm valla canm istedi yaa keşke bende yiyebilsem 😭😭 fazla kaçırırsan sütle tarcını denersin artık 😄😂
keşke olsam 😄😂 antepte 😂
yokk etmem 😄😂😂
😄😂😂 yaa sen çok zekisin ben senle başa çıkamam 😂😂
öyleyimdir 😄😂😂😂
tırmandın mı tırmanacan mı? 😝😝😂😂
ellerin fazla yorulmasınn 😄😂 aman dikkat et
bencede diyecemde uzaktan seylerden hoşlanmıyorum kocama saklıyorm kendimi 😄😂😂
gel evlenelim sende yorulmzsın bende 😄😂😂😂
ne zmn evlenecez 😄😂😂😂
evet bide sen cok zayıfsın çok baklava ye 😄😂😂😂 kilo al
daha fazla yemelisin 😄😂😂😂
ks de m a l dolu 😄😂 bulursun birini
Askerliğini yaptın mı?
ev araba ne var 😄😂
baklava var onu biliyorum 💪😂😂😄
😂😄😄
genc yasta yatakta ölmek istemiyorum 😄😂😂😂
haklıyım bence 😄😂😂😂
nereye 😂
😂😂 mesaj atsam beni rahat bıraktırmazsın korkuyorm
kimi buldun 😔
hıımm 😂😄
işim düşünce yazarım 😝😂😂
belki bir gün buluşacağız 😂😂😂
tatlıııcııı naber 😄😄
beniiim 😄😂
Gitsin beaaa 😂😂
şu yeşillerin adı neydi ona bayılıyorum
uzun zaman yemeyince adını da unuttum ah bu kilolar 😂
Afiyet olsun. Ben her gece yoğurt yiyorum azıcık uyuyayım diye ama güneşin doğuşunu izliyorum.
Bunu buraya atman çok ayıp hemde çok çok ayıp ayhh çoksel duruyor 🙄🙄
Yok şekerim düştü 😂😂😂😂
E yuh😕 cok guzelmis ama😁
Bunun hrpsini mi yedin
afiyet olsun yaw gece gece izdirapmisin sen 😂
göz hakkı ama helal olsun sorun değil 😂
sen sabahlarsin bende pasta yemistim uyuyamadım bı turlu bak saat kaç olmuş 😂
😂😂
acaip canım cekti beeeee 😔
Yuh, hepside yenir mi? Ben yesem hadi neyse😑😒
Afiyet olsun. Şeker olmassin umarım :-D
O mide nasıl 1 TEPSİ baklavayı aldı.😱😱
Seninki mide değil ki!😂
Cüsh bizi de yeseydin
Tövbe bismillah şeker şoku diye bişey var
Yarasın
Afiyet olsun yarasin😂😂😂
gerçekten bunu yediniz mi
ayran içebilirsiniz, hazmetmeyi kolaylaştırır
Hönk bunun hepsini mi yedin
Bir kova yoğurt yesen yine gelmez o uyku😄
Bitki çayı iç. Melisa rezene ya da papatya😄 Ayy tatlılar da ne güzel duruyo. Olsa da yesek😄
Antepli misin sen😄
midem bulandı. hepsini nasıl yedin?
Helal olsun ne mide varmış afiyet olsun hacı :D
ben en son yarım kilo gömdüm 😂😂
Zaten mutfağı kilitlediler komaya girmiyim diye 😂
Ama normalde yemem tek bayramda yerim 😂
nasıl yedin tek başına, paylaşsaydın keşke.
boşanda semerini ye diye bir laf var duydun mu
midem baklavadan ve şerbetli tatlılardan bulanır
😂😂Hani bize?
çağırdın mı da gelelim😂😂
😂😂 bende zevkle yiyorum
😂😂 Tatli nerde
nereye?
oha öleceksin
Yok artıkkkk
eyvah.
sana tabi. sabahı nasıl edecen acaba
şınav çekebilirsin. başka türlü bişey çekme de.
31 dışında herşey senin yararına olur
😏mantıklı
açık profille de aynı şeyleri yazıyorum aslında neden gizli yaptığımı şu an hiç bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar