-Diyet ettim Allah rızası için zayıflayama 🙈 ulan haftalardır en sevdiğim yiyeceklerden kendimi mahrum bırakıyorum vücutta en ufak değişiklik olmaz mı? olmadı 🤔 *Where ıs the adalet* yüzüm çöktü, sapsarı olduu 🙄 Niçün 🙈
Kilo verirken yanaktan veriyorsun aldığında göbeğe gidiyor! Nerede adalet?
kardiyo yapmayı dene yağlı şeylerden şeker tuz ve ekmekten uzak durmaya çalış çok büyük değişim görüceksin arkadaşıma aynı programı verdim 90 kilodan 72 kiloda şu an ve yinede yedi yemeğinden fazla kesmedi dediklerimden uzak durursan en fazla 5 ay içinde çook büyük bir değişim görürsün
karın bölgesi en çok yağlanan bölge sporcular bile yıllarca spor yaptığı halde karın çalıoşmadığı taktirde bir kaç ay içinde çabuk yağlanıyor öyüzden kardiyo yapmanı öneririm illa spor salonlarına gitmene gerek yok evde de kardiyo yapabilirsin karın bölgesine ağırlıklı çalışırsan özellikle alt karın kası kesinlikle olur yani olmıyıcak diye bişey yok umutsuzlanma
sabah öğle akşam olmak üzere üç öğün ye öğün atlama ve öğün aralarında birşeyler yememeye dikkat et birde üstüne kardiyo uygularsan 5 ay içinde kesin ve net hem kilo veririsin hemde yağ yakımı yaparsın bişey değil
metabolizmayla ilgili bu ya. ben de senin gibi düşünüyordum bir ara :) ama sadeec diyetle olmuyor.. spora da yönel derim.. bisiklet vs de surdum ben.. durma devam et. moral bozma hedefe uygun adım canım :)
Yüzmelisin. Okuldayken spor yapıyordum, eve geldik annem dayadı sarmaları baktım baklavan kasım cart curt her şeyim gitmeye başladı. Yaşadıgım yerde de o ladar spora önem verilmez, salon yok yani. Tatile gidelim dedik. Yüzmeydi, masajdı ordaki aletlerdi eski forma kavuştuk. Yüzmenin bu kadar etkili olduğunu bilmezdim. Yüzmeye yazılasım bile var
Bazen evren üzüyor bizleri. :D Ama en iğrenci şey değil mi akrabaların, yüzün sapsarı olmuş içine çökmüş deyip yedirmeye çalışması ama göbeğin yerinde durması :(
2 yıllık fitnessçı olarak söylüyorum evet genelde yağlar özellikle erkeklerde göbek çevresinde toplanır ancak yağ erimeye başladığında en çok yağ bulunan bölgeler erir ilk olarak herneyse yağlı vucutların canı cehenneme
valla nazlıcım diyet kalmak aç kalmak hiç çözüm değil. göbek çıktı hamile kadın gibi benden önce gidiyo yürürken. bunun için spor yapmak lazım yani spor salonunda evde ya da dışarda değil
bende böyleydim biliyor musun hatta şişmanlayabilmek için bir çok ilaç, vitamin vırrık cırrık kullanıyordum ah ah seneler sonra mı etkisini gösterdi bunlar anlamadim ki 😂
Sabrın sonu selamettir kaç sene spor yaptım 8 sene ne asitli içecek içtim ne cips yedim daha neler neler Sebze Bol bol Tüket bak noluyor Bastım Amino asiti Taş gibiyim. :D
En İyi Cevaplar