Çok ağır bir depresyon geçiriyorum bunun bir cözümü yok mu Allah aşkına:(?

Aylardır depresyon ve anksiyete sıkıntısı yaşıyorum o kadar kötü hissediyorum ki kendimi dayanamıyorum artık hayatımda her şey kötü gidiyor borçlarım var namaz kılıyorum Kuran okuyorum psikiyatriye de gittim 7 aydır ilaç kullanıyorum psikologa da gidiyorum duzelemiyorum artik ölmek için dua ediyorum Allaha günah olmasa intihar bile ederdim :(
Çok ağır bir depresyon geçiriyorum bunun bir cözümü yok mu Allah aşkına:(?
Cevapla