Uzun süre akıllı telefon ve bilgisayar ekranına bakmak; gözde kuruluk, kızarıklık, ağrı ve uzak-yakın mesafelerde görme kayıplarına yol açmakta. Çok yakın veya çok uzak bakmak gözleri haddinden fazla yormakta. Uzmanların tavsiyesi; en fazla 45 dk. ekrana bakılmalı ve 45 sn. kadar değişik uzaklıktaki nesnelere odaklanmak. Ayruçıca sık göz kırpmak, göz kuruluğunu önleyecektir. Ekrana uzaklık konusunda dikkatli misiniz?
Bilgisayar ve akıllı telefonlara yakından bakmak, göz sağlığınızı tehdit ediyor! Ekrana bakma mesafenize dikkat ediyor musunuz?
Ben ekrana yapışıyorum, utanmazsam yürüyecem. Benim gözlerim bozuk zaten, ondan yakin temas kuruyorum ama ekran parlaklığını en aza indiriyorum geceleri =/
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Bilgisayar ve akıllı telefonlara yakından bakmak, göz sağlığınızı tehdit ediyor! Ekrana bakma mesafenize dikkat ediyor musunuz?
En İyi Cevaplar