Güncel!!
Burun ameliyatı olduktan sonra 3 kez buz koydum. Şişlikler çok mu yoksa az mı?
Güncel!!

Geçmiş olsun 8 saate rağmen gerçekten çok iyi görünüyorsun benim halam da oldu kadının gözü ne kan oturdu o kadar gözleri falan şişti kı anlatamam maşallah gerçekten çok iyi görünüyorsun bende olcam 4 ay sonra ama korku var inşallah atlatirim 🙏🙏🙏
Hiç buz koymadım Şişlik morluk geçti
Hangi hastanede oldun
Özelden yaz Aydınlatayım dostum.
Daha sık aralıklarla buz koymalısın bence morluklar için arnica diye bir krem var tavsiye ederim 4 gün içinde morluğun büyük çoğunluğunu geçiriyo
Anlaıdm teşekkür ederim
15 dk arayla 5 dk buz koyman lazimdi. arkadasim ameliyat oldu refakatcisiydim. onunda burnun ust kisminda morluk vardi. ama gozlerde yoktu
Öncelikle geçmiş olsun kardeşim. Şişlikler çok değil. Sen buz koymaya devam et. Allah acil şifalar versin.
Cevap
9Cevap
Ne kadar sık buz koyarsan morlukların o kadar çabuk azalır.
Şişlikler bir süre devam eder soğuğa çıkmayın dikkat edin doktor buz koymanızı söylediyse yapın geçmiş olsun acil sifalar:)
teşekkür ederim
Şişlik normal kardeşim arkadaşimda olmuştu. bir kaç haftaya düzelirsin. iner gider
bu iyi halin gece sabaha karşı daha çok şişiyor sana tavsiyem çok fazla buz koyma yüzünü aşırı şişiriyor
Teşekkür ederim ama hemşire dedi senın fazla şişmemiş normalde 8 saat sonra gö etrafları çok kab tutuyor
benimde ilk böyleydi sabaha karşı burun üstündeki alçı baskı yapacak kadar şişiyor yüzün sabah tanınmicak haldeydim umarım senin öyle olmaz iniyor 2 güne çok takılma bişeyin kalmıyor sonra
Geçmiş olsun her yorumu da kaale alma buzu da çok sık koyma derim ağrıya sebep olur geceleri uyuyamazsın
geçmiş olsun şişlik olur zamanla iner çok sıkıntı yapma
Oncelikle gecmis olsun. Sislikler normal. Hatta bandaj cikincada gözüne büyük gelecek bunu mu yaptılar diye ama şişlikler inince asil sonucu göreceksin.
Fazla buz koyma zararlı çok ağrı yaparsa koy oluruna bırak yavaş yavaş düzelecektir
Geçmiş Olsun ne oldu kardeş ya
teşekkür ederim
Onlar normaldir kardeşim takma kafana geçmiş olsun bu arada
Şişliği normaldir takma kafana. Bu arada Kaça yaptırdın? Bende düşünüyorum
1000-1500
Çok ucuz, nasıl güvendin? Devlette mi yaptırdın
Doktor abimin arkadaşı
Geçmesede zamanla geçiyor çok takma
geçmiş olsun
teşekkür ederim
normal normal zamanla iner cok yeni...
Suratın zayıf şişlik yok olsada belli olmuyor
hazır hastanedeyken kaşlarıda biraz aldır
canım kuaför yok burfa
canım mı benimle seks yapmak istiyosun galiba iyileş öyle gel dsgfdsgsd
küfür etmiştim ksye dua et düzeltmiş
hastanede hastayla sevişme fantazim vardır aslında bu kötü bişeymi sence hiç yapmadım
Taam
cevap yok mu :((
şişlik görmüyorum geçmiş olsun
çok korkunç görünüyorsun
Nerde oldun
Tekirdağ
Çok geçmiş olsun
Gayet az
Geçmiş olsun
dr sorsana bunu
1 ay sürer
gecmis olsun
Şiş olması normal.
Geçmiş olsun
geçmiş olsun
kaça oldunla
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar