Burun ameliyatı olduktan sonra 3 kez buz koydum. Şişlikler çok mu yoksa az mı?

Burun ameliyatı oldum bugun, ameliyattan 8 saat sonra buz 3 defa koydum. Şişlikler çok mu yoksa az mı?Fazla şişlik olmasın diye ne yapmalıyım lütfen agzı olan konuşsun boş önerilerinizide önemsiyorum.
Burun ameliyatı olduktan sonra 3 kez buz koydum. Şişlikler çok mu yoksa az mı?
Güncellemeler
+1 yıl
48 saat geçti ameliyattan bu yana şişlik ve morarma az kaldı tamponlardan dolayı nefes alamıyorum sadece buz koymadım bu arada 3 sefer haricinde

Güncel!!
Burun ameliyatı olduktan sonra 3 kez buz koydum. Şişlikler çok mu yoksa az mı?
Cevapla