Göbeğime buz lazer yaptırıyorum kaç seans sürer? İlk seansta hiç dökülme olmadı devam etmeli miyim?

Göbeğime buz lazer yaptırıyorum 6 seans 2 kontrol dahilinde. İlk seansima jiletle alarak gittim 25 gün olmasına rağmen hiç dökülmedi doğru düzgün ve tüylerim dik dik çıkıyor. Şimdi 2. seansıma gideceğim birkaç gün sonra sizce tüyleri almalı mıyım ya da devam etmeli miyim? Jiletle almak istemiyorum göbeğimi artık. Almadan işlem uygularlar mı çok kısa çıktılar çünkü. Ve bana bacaklarımda dökülmeyen tüyler için Alex lazer önerdiler göbeğime de Alex mi kullanmalıyım bu arada hangisi daha etkili olur? Yaptıranlar bilgi verirse çok mutlu olurum
Göbeğime buz lazer yaptırıyorum kaç seans sürer? İlk seansta hiç dökülme olmadı devam etmeli miyim?
Cevapla