Günde 3 4 defa büyük abdest ihtiyacı yaşıyorum. Bu bir hastalık mı yoksa metabolizma tavan mi?

Diyet + spor yapıyorum uzun süredir. Ama nasıl bir şeyse 3 kere büyük abdest nedir? Dün tam 5 kere oldu. Ve bu ishal şeklinde değil, mesela kendime engel olamadım 1 dilim pizza yedim 1 saat sonra çıkarttım eve geldim bir şeyler yedim yine aynı şekilde. Sabahları kahvaltı dan önce ve sonra oluyor birde. Sevinmeli miyim üzülmeli mi ağrım da yok
Güncellemeler
+1 yıl
Annem. diyor manyak mısın millet zayiflayamiyot bu yüzden diyor. Ama anormal degilmi 5 nedir mesela 3 4 tane çikolata yemiştim 2 saat sonra hemen gitti. Hiç diyet yapmayayım mesela diskilamam 2 günde 1 oluyor.
Günde 3 4 defa büyük abdest ihtiyacı yaşıyorum. Bu bir hastalık mı yoksa metabolizma tavan mi?
Cevapla