Abimden dayak yedim, morluklar şişlikler ve kızarıklıklar nasıl geçer?

Abimden hep dayak yiyorum kendisi sinir hastası her şeye sinirleniyor, hakaret ediyor, sövüyor. Artık ezilmekten çok bıktım hakkımı savunmak için bende karşılık verdim ama dayak yedim. Yüzümde morluklar, şişlikler var boynumda çizikler. Üniversiteye gidiyorum bu halde gidemiyorum utanıyorum. Nasıl geçeririm yüzümdekileri?
Abimden dayak yedim, morluklar şişlikler ve kızarıklıklar nasıl geçer?
Cevapla