Dişime antibiyotik yaramadı. İğne vuruldum, şimdi çok ağrıyor! Nasıl geçer?

Herkese merhabalar, benim ilk başta bir kaç gün önce dişim ağırıyordu aynı gün doktora gittim ve çekilmesi gerekiyordu (20 lik diş sorunu değil) sonra intihaplandığı için antibiyotik verdi. İşe yaramadı apranax içtim o da işe yaramadı ben de gittim iğne vuruldum diş ağrım geçti. Sonra boğazım ağırıyordu sol yanağımın altı şişti soğuk almışımdır dedim geçtim sonra yanağım şişti hemde baya sonra da doktora gittim kabakulak korkusuyla değilsin dedi ağzımı açamıyorum sol tarafa dilimi kaydırmaya çalışsam ağrıdan ölüyorum yemek yiyemiyorum ağzımı en az 1 santim açabiliyorum yemeği ağzıma zar zor geçirdiğimde ise dişlerimi değdiremiyorum çiğneyemiyorum bir dilim salamı 2 saatte yiyorum. Yutkunmaya çalışıyorum ağırıyor geceleri kulağıma ağrı geliyor uyuyamıyorum zaten sol yanağımdaki şişkinliği gördükçe de. moralim bozuluyor lütfen yardım edin bunları yaşayan var mı aranızda? Ve nasıl geçebilir şimdiden teşekkür ederim ÇÖZÜM ÜRETENE ALLAH RAZI OLSUN
Dişime antibiyotik yaramadı. İğne vuruldum, şimdi çok ağrıyor! Nasıl geçer?
Cevapla