Dediğim gibi 4-5 yerden iğne vurdu dişçi ve ağrıyor vurdukları yerler.
Ağrıyı nasıl azaltabilirim gargara vs. bir şey öneriniz var mı?
Ağrıyı nasıl azaltabilirim gargara vs. bir şey öneriniz var mı?
Obur kanala geç :) Saka saka. çok kuvvetli agri kesiciler var. Mesela Arveles al. ucuzdur recetesiz satilir. hapi yuttuktan sonra 15-20 dk. ya agri gecer.. etkisi 5-7 saat sürer.
ağrı geçti :D
Yaparken çok acıdı mı ne kadar sürdü anlatır mısın 😕 eczaneye git ve sor sade diş için çok etkili ağrı kesiciler var onlardan al bence
yaparken hiç acımadı 4-5 tane iğne vurdu çünkü. ağrı da geçti zaten :D
Çok korkuyorum da gitmeye 😄 hiç acımadığına eminsin dmi ne kadar sürüyo
ben 2. kez oldum 1. sinde çok acımıştı dişci biraz acemiydi. birde ilkinde dişte iltihap olup ağrı yaptıktan sonra gittim doktora. bu sefer ağrı ve iltihap olmadan hemen gittim hiç acımadı. sadece başta iğne gibi bişey sokuyor diş kanalına orda acıyor hafif bişey sonra sinirleri aldığı için ağrı olmuyor.
Korkacak bir şey yok artık alıştım dişçiye gitmeye sanırım bu 7. diş operasyonumdu :D
Oo alışmışsın artık benim de ağrı ve iltihap vardı ama geçti geçince de gitmedim daha 😄
diş kırıldıysa ihmal etme ağız kokusu yapar.
sadece çürükse de ihmal etme kırılıp yine ağız kokusu yapar :D
Ne çürük var ne kırık dışardan beyaz görünüyo 😊
Cevap
3Cevap
Ağrı olması normal 3 güne geçiyor.
birşey olmaz yav erkek adamsın banada 2 defa vurmuşlardı boş y ere
sen bişey yapma doktora söyle
parol kullan
one?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar