Dişim ağrıyor 3 kez hekime gittim ilaç felan aldım hala dişimin sızlaması geçmedi ne yapmalıyım?

başlıkta da gördüğünüz gibi dişim ağrıyor 3 kez hekime gittim ilki röntgen gerek diye yolladı ikinci 20 lik dişimin olduğunu sorunun o olduğunu söyledi 3. sü ise dolgu yapılmış dişimin kanal tedavisi yapılması gerektiğini söyledi. İlaç yazdı ( augamentin 1000lik ve bide ağrı kesici) . 1 hafta sonra tekrar gidecem tedavi için. Tahminimce başından savdı bayrama girdik ya sonucta. Neyse efendim demek istediğim ilaçları içince bir yarım saat geçtikten sonra sanki hiç ağrı yok gibi oluyor fakat ne yemek yiyebiliyorum ne hapşurabiliyorum öyle kaldım yani dişlerimde ağrı yokmuş gibi olsa da dişim dişime ufakda olsa değerse dişimin vücudumda kısa süreli kalp krizi etkisinde bir acı hissi oluşturduğunu söyleyebilirim. Lütfen yardımcı olun ne yapayım kendi yöntemlerimle o dişi sökeyim mi oradan en son bu gidişle öyle yapıcam? bakın sorunum ağrı da değil sorunum sızlama aslında yemek bile yiyemiyorum çok kötü bir engel oluyor. lütfen ne yapmalıym?
Dişim ağrıyor 3 kez hekime gittim ilaç felan aldım hala dişimin sızlaması geçmedi ne yapmalıyım?
Cevapla