Diş dolgusu yaptırdım, 10 gün geçti ama hala ağrıyor. Ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar devlet hastanesinde diş dolgusu yaptırdım. Üzerinden on gün geçti inanılmaz bir ağrı var geçer diye bekliyorum ağrı kesicilerle idare ediyorum fakat geçmiyor ne yapmalıyım sizce

Diş dolgusu yaptırdım, 10 gün geçti ama hala ağrıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla