Ergenligi doyasıya yaşamamak, olgun ve ciddi geçirmek çok mu kötü?

Çok olgunca, mantıklı, herşeyle eglenemeyen biri olmak yani o ergenligin aile çatışmasını, abazaligini vs yasayamamak :D ilerisini, evliligini bile etkileyen cok kötü birşey mı?
Ergenligi doyasıya yaşamamak, olgun ve ciddi geçirmek çok mu kötü?
Cevapla