Arkadaşlar genç yaşta olgun olmak İyimidir yoksa nasıl desem cıvıl cıvıl olmuyor insan yaşadıklarından kötü bişey mi bu?

Daha ağır nasıl desem 50 Yaşında biriyle oturup konuştuğunuz zaman bakıyorsunuz siz ona Birşeyler katmaya çalışıyorsunuz ağır bir duygu oluyor çok da iyi değil ama farklı ya anlatamadım
Arkadaşlar genç yaşta olgun olmak İyimidir yoksa nasıl desem cıvıl cıvıl olmuyor insan yaşadıklarından kötü bişey mi bu?
Cevapla