Gençliğimi yaşamak için çok mu geç, yaptıklarım hata mı olur?

Ne ergenliğimi yaşadım ne gençliğimi. Çirkindim, hiç sevilmedim. Şimdi ameliyatlar sağ olsun bir halta benziyorum.

Şimdi güzelim ve gezmek tozmak, her önüme gelen yakışıklı erkeği kullanıp atmak istiyorum.

Yaşım 30, evlen diyorlar. Hiç bir şey yaşamadım neden evleneyim? Ben de gezip tozmak istiyorum, birinin en kıymetlisi olmak istiyorum.

Gençliğimi yaşamak için çok mu geç, yaptıklarım hata mı olur?
Cevapla