Sevginin önüne kolay kolay bir şey geçemez ama sevmeden önce bazı şeylere dikkat eder insanoğlu. Şahsen benim de önem verdiğim bir mevzu bu bakım meselesi. Peki sizin ilişkinizde bu mesele nasıl bir yer tutuyor? Böyle bir durum karşısında ne yapardınız?
Lafı çevirmeden doğruca yüzüne söylerim!
Dişlerini fırçalamayan biriyle sevgili olmam ki
Ona diş macunu, fırça seti hediye ederim. Anlamazsa ayrılırım
Amaaan, bende fırçalamıyorum ne var bunda
Benim daha etkili bir yöntemim var. Oda şu; . . .
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dişlerini fırçalamayan sevgiliye, durumdan rahatsız olduğunuzu nasıl belli edersiniz?
Ağız bakım seti hediye etmek en mantıklı yöntem ama çok yeni bir ilişkide sağlıklı olmaz diye düşünüyorum :) şaka bir yana, görsel önemlidir ve sadece sevgili-eş seçiminde değil, arkadaş ve çevre seçiminde bile diş temizliği bakımını önemserim.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Arkadaş çevresinde dikkat etsem konuşacak insan bulamazdım ya :D o kadar da değil benim için. :P
karşımdaki insana asla bu durumdan olan şikayetimi söyleyemeyeceğim için, başlangıçta alıyorum önlemimi. zaten rahatsız olduğum bir şey varsa ister istemez görüşme sıklığı azalıyor, yapacak bir şey yok :)
Dişimi fırçalamış olsam bile; YAAAA AŞKIIIIMMM DİŞİMİ FIRÇALAMAYI UNUTMUŞUM BAKSANA SARI SARI OLMUUUUUŞ diyorum. Oda sonra bende fırçalamadım diyo. Hadi gel beraber fırçalayalım diyorum. Fırçalarken de aşkım bir daha unutma sakın tamam mı diyorum. Kalp kırmadan durum çözülmüş oluyor 😌
Açık açık söyleyemem. Diş macunu ve fırça seti alıp hediye ederekte zaten ne demek istediğimi az çok belirtmiş olurum, ama o durumda da ben huzursuz olurum... Çok zor bir soru sormuşsun sende yıldırım 😄
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hahaha yok ya zor değil o kadar. :D Önemli bir etken ama hadi sonradan bıraktı diyelim fırçalamayı kendime almışken onada almış gibi yaparım fırça vs :D :D hatta vardır kalpli falan kandırırım belki ^^
Diş fırçamı yeniliycem dedim markete sürükledim. Yatmadan önce mesaj attım dişlerimi fırçalayayım diye. İkisi de olmadı. En sonunda söyledim, 1 fırçaladı 2 fırçaladı ama çoğu zaman unutmuştu. Böğk😷
Bazılarınkı kırık beyaz oluyor krem rengınde cay kahve ıctın mı hemen kalıo ustunde ben nefret edıyorum acılmıo renk. Ya beyazlattırcaksın sonrada cay kahve bırakcaksın ya da devam etceksın.
En iğrenç bir durum bu ya. Hep dış fırçalama ile ilgili şeyler yaparım mesela yolda bir adam gördüm dişleri sapsariydi çok tiksindim derim anlarsa anlar zaten
En İyi Cevaplar