Merhaba arkadaşlar.
Benim bir hayalim vardı. Okulumu bitirecektim, doktor olacaktım.
Hayalimi gerçekleştirmek için çok çabalamak istedim ama ne yazık ki bir yol ayrımına geldim. Lise 1'de iken kansere yakalandım, hep ailevi sorunlar yüzünden. Kanseri yenmem benim için çok zor oldu ama 4 yılda yendim bu yüzden mutluyum. İyileştim bir sıkıntım kalmadı, okula devam edemeyeceğim çok kötü benim için. Ama ne yapiyim kader..
Aradan 2 yıl geçti şimdi de guatr hastalığına yakalandım. Troid kanlarım çok yüksek. 1 aydır mahvoldum. O çarpıntılar, halsizlikler, depresyonlar... şimdi de troid tedavisi için hastaneye yattım. Canım çok sıkılıyor. Amcamlardan başka kimse aramıyor. O çok güvendiğim arkadaşlarım bile hiç sormadılar.
Benim yerimde olsaydınız kurtulmak ister miydiniz bu acılardan intihar ederek...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar