Neden hayat yüzüme gülmüyor, bunları yaşayacak kadar ne yaptım?



Merhaba arkadaşlar.
Benim bir hayalim vardı. Okulumu bitirecektim, doktor olacaktım.
Hayalimi gerçekleştirmek için çok çabalamak istedim ama ne yazık ki bir yol ayrımına geldim. Lise 1'de iken kansere yakalandım, hep ailevi sorunlar yüzünden. Kanseri yenmem benim için çok zor oldu ama 4 yılda yendim bu yüzden mutluyum. İyileştim bir sıkıntım kalmadı, okula devam edemeyeceğim çok kötü benim için. Ama ne yapiyim kader..

Aradan 2 yıl geçti şimdi de guatr hastalığına yakalandım. Troid kanlarım çok yüksek. 1 aydır mahvoldum. O çarpıntılar, halsizlikler, depresyonlar... şimdi de troid tedavisi için hastaneye yattım. Canım çok sıkılıyor. Amcamlardan başka kimse aramıyor. O çok güvendiğim arkadaşlarım bile hiç sormadılar.

Benim yerimde olsaydınız kurtulmak ister miydiniz bu acılardan intihar ederek...
Neden hayat yüzüme gülmüyor, bunları yaşayacak kadar ne yaptım?
Cevapla