Hayatta yüzüm hiçbir şeyden yana gülmüyor neden sizce?

23 yaşındayım 24 olucam
Aile yönünden şanslı değildim hiç
Yanımda arkamda kimse olmadı yok
İstediğim ünide okuyamadım turizm yazdım onu da bitirmedim 3-5 yerde çalıştım o süre zarfında
4 sene birini sevdim karşılıksız ve aşağılandım hor görüldüm
Kolay kolay kimseyi sevebilen biri de değilim ki bu saatten sonra artk o da imkansız
Napıcamı bilmiyorum ne istediysem elimde kaldı hayatım gençliğim gözümün önünde eriyor ve hiçbir şey yapamıyorum. insanların hayatında iyi ya da kötü hep bir gelişmeler oluyor ve ben sadece izliyorum : (
Hayatta yüzüm hiçbir şeyden yana gülmüyor neden sizce?
Cevapla