23 yaşındayım 24 olucam
Aile yönünden şanslı değildim hiç
Yanımda arkamda kimse olmadı yok
İstediğim ünide okuyamadım turizm yazdım onu da bitirmedim 3-5 yerde çalıştım o süre zarfında
4 sene birini sevdim karşılıksız ve aşağılandım hor görüldüm
Kolay kolay kimseyi sevebilen biri de değilim ki bu saatten sonra artk o da imkansız
Napıcamı bilmiyorum ne istediysem elimde kaldı hayatım gençliğim gözümün önünde eriyor ve hiçbir şey yapamıyorum. insanların hayatında iyi ya da kötü hep bir gelişmeler oluyor ve ben sadece izliyorum : (
Aile yönünden şanslı değildim hiç
Yanımda arkamda kimse olmadı yok
İstediğim ünide okuyamadım turizm yazdım onu da bitirmedim 3-5 yerde çalıştım o süre zarfında
4 sene birini sevdim karşılıksız ve aşağılandım hor görüldüm
Kolay kolay kimseyi sevebilen biri de değilim ki bu saatten sonra artk o da imkansız
Napıcamı bilmiyorum ne istediysem elimde kaldı hayatım gençliğim gözümün önünde eriyor ve hiçbir şey yapamıyorum. insanların hayatında iyi ya da kötü hep bir gelişmeler oluyor ve ben sadece izliyorum : (
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar