Lütfen yardım edin konu sağlık, Elime 14 tane dikiş atıldı (resimli) ?


Lütfen yardım edin konu sağlık, Elime 14 tane dikiş atıldı (resimli) ?
Lütfen yardım edin konu sağlık, Elime 14 tane dikiş atıldı (resimli) ?


Mavi yerle çizdim. O şekilde bir kesik var çok derin ve bir ele göre çok büyük kesik. Çok kötü sızlıyor duramıyorum acısından.
1) Sizce izi geçer mi?
2) bu elimi eskisi gibi kullanabilir miyim yani bir yıl sonra falan açıklık olabilir mi tekrar?
3) bu olay sabah 9da oldu dikiş 11 de atıldı. şu an inanılmaz derecede acı var vakit geçtikçe artıyor. Acıması normal mi? Aile hekimliğine gideyim mi?
Lütfen yardım edin konu sağlık, Elime 14 tane dikiş atıldı (resimli) ?
Cevapla