Sabah 48 dim simdi 50 gosteriyor. Morallar sıfır arkadaşlar :( ..
Ekleme: boyum 1.60 gibi. Kilo boy uyumumuda yazarsaniz sevnirim
Ekleme: boyum 1.60 gibi. Kilo boy uyumumuda yazarsaniz sevnirim
gece uyurken vucudumuz akşam yenenleri sindirir ve harcar uykudayken bile enerji harcarız bu yüzden sabah uyanınca tartılına daha hafif oluruz :)
rahat ol kilo iyi 70 e cimada 45 ve 65-70 arası idealdir rahatla çok inceler de çok sismanlar gibi çirkin oluyoalr farkında olmadan
😉
Şu an balik etli duruyorum. bir ara 42 dim. 50 ye yine ciktim. 50 Benim kaderim :(
Bir bardak su bile tartıda fark yapar. Yediklerine ve aldığın mayenin miktarına göre 1-3kilo arası fazla gelebiliyorsun
Cevap
5Cevap
AÇ TOK 3 KİLO OYNAYA BİLİR
Sabaha umarim duzelir :(
160 boya 50 kilo kötü değil ki
Boyuna göre kilon mükemmel.
Ne kadar olsamda kendimi hala sisman hissediyorum. Senin kafan bozuk diyorlar. :( durmadan zayiflamak istiyorum ama 48_50 arasında sabitim
Bence süper. Hiç bozulma.
Tamam knkk sen oyle diyorsan kjkhk
Ok kanka :D
yemek yıyıp tartıldıysan ondan olarbıler kanks
Saat sekizde yedim. Bide 4-5 mandalina yedim cay içtim o kdrcik
2 kilo değişmesi normal
iki kilo yemek... yuh
Kilon iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar