Sosyal fobi için en etkili ilaç kullandığınız veya önerebileceğiniz?

Arkadaşlar ben dışarda gerçekten çok rahat davranan bakımlı kendine güvenen bir insanım ama çocukken çok çalışkan bir öğrenciydim o zamanlar beni kıskanan arkadaşlarım çok fazla güvenimi zedelemeye çalışmışlardı lafla sözle beni rencide etmeye çalışmışlardı ki hala hatırlarım. şu an üniversite son sınıftayım derslerim normal kaldığım ders yok sevgilimde vardı 3 ay önce ayrıldım ama sorun ne derseniz sorun şu ki belki beni bu şekilde dışardan gören insanlar içimde yaşadığımı anlayamazlar çünkü odak noktası olduğumda ellerim titriyo mesela deney yaparken ya da yine odak noktası olduğumda çok heyecanlanıyorum ama insanlarla konuşmam gayet iyi içe kapanık filan değilim hatta oldukça özgüvenli biir imajım var bir de yeni tanıdığım bir insanla buluştuğumda bişey yerken de elim titriyo tabi belli etmemek için çaba sarfediyorum Daha önce selectra kullandım paxera kullandım ve şuanda citoles kullanıyorum 10 mg annem ve çevrem sinrsel anlamda sakinlik anlamında ve birçok konuda bana iyi geldiğini söylüyo ama ben hala heyecan duyuyorum yani ben istiyorumki artık öyle bir ortamda olduğumda rahat olayım içimdeki o kaygı yok olsun diderali her zaman kullanmak istemiyorum ama kullandığımdada etkisi oldugunu söyleyemem biraz uzun bir yazı olduğunun farkındayım ama benim gibi bir çok insan olduğunu biliyorum birbirimize yardımcı olalım fikir alışverişi yapalım istiyorum şimdiden teşekkür ederimm
Sosyal fobi için en etkili ilaç kullandığınız veya önerebileceğiniz?
Cevapla