Kedim gençlik hastalığı geçiriyor, lütfen yardım eder misiniz?

Merhaba, ben yaklaşık bir ay önce barınaktan bir kedi sahiplendim. Kedim bize geldikten kısa bir süre sonra hastalandı. Veterinere götürmek için, ailemden para göndermelerini bekledim 3 gün, 3. Günün gecesi veterinere gittik kedimin gençlik hastalığı geçirdiğini söyledi ve 6 gündür her gün antibiyotik vuruyor fakat pek bir düzelme yok. Çok iştahsız, zayıfladı, sürekli ağlamaklı miyavlıyor, yarı ishal, kusması kesildi, dilinde yara var. Kedim 2 buçuk aylık tekir. Daha iyi olabilmesi için ne yapabilirim? Lütfen tecrübelerinizi esirgemeyin benim için çok önemli. 😥
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kedim gençlik hastalığı geçiriyor, lütfen yardım eder misiniz?
Cevapla