1 bucuk aydır benimle.. Parazit aşısını yaptırmıştim ancak ishali durmuyordu su gibi ishal harici oyuncu iştahlı sağlıklı bir kediydi. Uygun sahip bulduktan sonra temize çıkması için kliniğe götürdük ishal icin. Baytril 50 mg tablet verdiler hergun icirin dediler. Ben üstlendim ilk gün icirdiğimde tuhaf oldu yataktan zor kalkıyordu. Ertesi gün klinige tekrar götürdüm hekim dedi ki yan etkisi yok ilacın devam edelim.. Korktugu icin öyle yürüyor dedi. Anlattım kaka kabina çıkamıyor kanepeye ziplayamiyor dedim. Turp gibi birsey yok dedi. O gün tekrar icirdim bu kez arka ayakları tutmadi. Kakasini altina kacirmaya halsiz sekilde yatmaya basladi. Dik duramiyordu. Başka klinige aldım götürdüm. Diger hekim bunu yazan deli olmalı diyerek karaladi. Ben ismini vermedim klinigin. Başladı iğne yapmaya ne igne yaptığını da söylemiyor. Hayvan gecici felc dedi. Eve gidip kakasinin resmini cekip bana atin 4 günlük tedavi yapmam lazim hergun getirin dedi. Hayvanda bir düzelme yok. Allah aşkına hekim hanımlar beyler işin ic yüzünü anlatın. Resmi attim 4 saattir cevap yok
Güncellemeler
+1 yıl
Ya şunu begenin birsey ler yapin daha cok kisi görsun tek birsey istiyorum sadece.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer