İyi günler efenim. Umarım iyisinizdir. Her neyse soruma geçeyim en iyisi ben.
Ben bu sayfaya gelmeden önce 59 kilo civarıydım. Şimdi 55-56 kiloyum efenim.
Nasıl oldu ya gelirsek sadece sabah akşam yiyorum mesala
Sabah saat 10 gibi adam akıllı 1 adet haşlanmış yumurtası olan 1 dilim kepek ekmekli bol Söğütlü 1 dilim peynirli kahvaltımı yapıyorum. Saat 11-12 gibi bir fincan filtre kahve veya şekersiz Türk kahvesi içiyorum. Saat 13-14 gibi ya salata yiyorum yağsız ya da 2 kaşık yoğurt içine 1 çay kaşığı yulaf kepeği atıp yiyorum (Çoğunlukla salata). Saat 16-17 gibi Ya meyve ya bir salatalık ya da yoğurt yiyorum. Akşamda 4-5 kaşık sebze 1 dilim kepek ekmeği yanında 2 kaşık yoğurdumu eksik etmiyorum. Gece de yatmadan 2 saat önce bu çoğunlukla 22.00 oluyor yarım çay kaşığı tarçınlı sütümü içiyorum (İçine bir adet meyve atıyorum bazen.) Ama çevremdekiler böyle yemenin sağlıksız olduğunu söylüyor. Öğlenleri sebze veya adam akıllı yemem gerektiğini aksi taktirde kemikten verdiğimi söylüyorlar. Ve doğruyu söylemek gerekirse halsiz hissediyorum. Ve ufak abur cubur yesem kilo alma korkusu sarıyor... Acaba iyi bir beslenmemi? Önerilerinizi bekliyorum?
Ben bu sayfaya gelmeden önce 59 kilo civarıydım. Şimdi 55-56 kiloyum efenim.
Nasıl oldu ya gelirsek sadece sabah akşam yiyorum mesala
Sabah saat 10 gibi adam akıllı 1 adet haşlanmış yumurtası olan 1 dilim kepek ekmekli bol Söğütlü 1 dilim peynirli kahvaltımı yapıyorum. Saat 11-12 gibi bir fincan filtre kahve veya şekersiz Türk kahvesi içiyorum. Saat 13-14 gibi ya salata yiyorum yağsız ya da 2 kaşık yoğurt içine 1 çay kaşığı yulaf kepeği atıp yiyorum (Çoğunlukla salata). Saat 16-17 gibi Ya meyve ya bir salatalık ya da yoğurt yiyorum. Akşamda 4-5 kaşık sebze 1 dilim kepek ekmeği yanında 2 kaşık yoğurdumu eksik etmiyorum. Gece de yatmadan 2 saat önce bu çoğunlukla 22.00 oluyor yarım çay kaşığı tarçınlı sütümü içiyorum (İçine bir adet meyve atıyorum bazen.) Ama çevremdekiler böyle yemenin sağlıksız olduğunu söylüyor. Öğlenleri sebze veya adam akıllı yemem gerektiğini aksi taktirde kemikten verdiğimi söylüyorlar. Ve doğruyu söylemek gerekirse halsiz hissediyorum. Ve ufak abur cubur yesem kilo alma korkusu sarıyor... Acaba iyi bir beslenmemi? Önerilerinizi bekliyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar