Arkadaşlar boyum 1.66 kilom 47 sizcede zayıfım demi? Ben kendimi çok zayıf, güçsüz hissediyorum detaya gelin?

Aşırı zayıfladım öncesinde 55 kiloydum son 1-2 ayda verdim bu kiloları. Ve hiçbirşey yapasım yok sürekli oturmak uyumak istiyorum hiç halim yok. Yemek yemeyi bile istemiyorum bazı öğünler yemiyorum bile. Özgüvenim düştü lütfen yardımcı olun yalvarırım. Kilo almak ve iştahımı açmak için ne yapayım? Ve kendimi yorgun hissetmemek için önereceğiniz birşeyler var mı?
Arkadaşlar boyum 1.66 kilom 47 sizcede zayıfım demi? Ben kendimi çok zayıf, güçsüz hissediyorum detaya gelin?
Cevapla