Hemşirelerin fizyoterapist olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hemşirelerin fizyoterapist olması hakkında ne düşünüyorsunuz ? şahsen ben bir fizyoterapist adayıyım ve buna şiddetle karşıyım. herkes kendi bildiğini yapsın ben nasıl damar yolu açmayı bilmiyorum bir hemşire de anatomi bilmiyo benim kadar.
Hemşirelerin fizyoterapist olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla