Yüzüme ağda yaptırdım ilk kez böyle oldu pütür pütür oldu napmalıyım?

Pazartesi günü yaptırdım yüzüm geçmedi ilk 3-4 gün yoktu sonradan oldu 1-2 gündür pütür pütür küçük sivilceler var. Napmalıyım? Diğer aldırdıklarımda da olmuştu ama böyle değil geçmişti korkuyorum iz kalır mı? Bide bu hafta her gün makyaj yapmak zorunda kaldım ondan da olabilir mi? Buz koydum az önce, yüzümü yıkıyorum bu kalıp sabunlarla, daha önce olduğunda doktoro gidince verdiği kremden sürmeye başlıcam umarım geçer. Neler yapabilirim ve iz kalmadan geçer mi?
Yüzüme ağda yaptırdım ilk kez böyle oldu pütür pütür oldu napmalıyım?
Cevapla