Dünden beri ağlıyorum iz kalır mı lütfen yorum yapın bepanten sürdüm derim mi soyulmuş çok mu derin








Çok acıyosa oksijenli suyla pansuman yaptır sağlıl ocağında falan. Ama mrk etme iz kalmaz büyük ihtimalle derin değil o kadar. Sen yanık kremi falan sür. Silverdin gibi. Bide nolur nolmaz diye madecassol al iz kremi. yara iyileşince sürersin açık deriye sürme sakın iz kremini yakar.
Hayır merak etme beyaz tenlisin ve diğerlerine göre cildin hassas aşınmış birkaç güne geçecek Emin ol evde hametan varsa sür daha çabuk geçer ama korkma
Of hematen sürmüştüm yanlış yazmıştım şimdi onu sikdim vazelin sürdüm
Allahın cezası şey tüyde yoktu biliyon mu can sıkıntısından yaptım
Şu iz geçsinde ona razıyım
Bence kalmaz, bize soracağına Doktoruna sor. Eğer ki, geçmezse yüz için kremler var onlardan sürtersin. Benim bilgilerim burda biter sorry.
geçer o geçer ama bundan sonra gilette mach 8 al, onunla traş et kendini
not: ben gilette mach 3 kullanıyorum, yetiyor o bana
Cevap
21Cevap
Belliki ilkkez yapiyosun sen cekerken hizli ama cirparak cektiginden ust derini soymussun bir haftaya yanik kreminle devam et azalir bir aya da kalmaz hic iz korkma enguzeli git epilasyona mis gibi cokda rahat
Ah kuzım ya keşke yaptırmasaydın yok iz kalmıyor da ben bir ay sivilcesini çektim cildimiz hassas kaldırmıyor
Sivilce olsa keşke iz kalmasa 😢
Yok ya hızlı çektim
Evet
ya cok rahatsiz oluyosan lazer yaptir sadece yuzunu pahali tutmaz boyle seyler yapma yuzun ilerde cok sarkar gecer ama 5 gun falan tahmn ediyorum
Tüy yok ki ölü derileri aldın diye aslında can sıkıntısından kendime sardım ya kuru mu kalmadı gerek nemlendireyim mi
Canım cildin hassas sanırım ama bence tahriş olmuştur ciddi görünmüyor geçeceğini düşünüyorum
Ben de öyle düşündüm ama dünden beri azalmayınca korltum bide yıkayınca daha kızarıyor
Bence tahriş tatlım ya buz koyabilirsin
Tamam teşekkür ederim
yanmış yüzün sanırım çok sıcakmış cildiyeye git iz kalabiliyor
Kızım sen manyak mısın yüzüne neden yapıyorsun? Geçer bence.
Silverdin krem sür ablacım yara ve yanık tedavisine iyi gelen o kesin çözüm.
valla bacım hiç agda yapmadım ama elime kolonya dokup yaktım iz falan kalmadı
yüze agda yapanlar bunun zararlarni bir 15 sene falan sonra sarknca cildi anlayacaktr👍
Cilt yüzeyin yenilenene kadar güneşe çıkma, leke yapabilir.
yuh kim o hale getirdi ya. bebek pudrası dök. kuru kalsın. bebentol nemlendirir
Kuru kalması daha mı iyi anlamadım
aynen. bak nemli kalırsa du toplar.
Ey aynı filmlerde güneşi görünce bedeni yanan insanlara dönmüşsün
krem kullan bence sonrasında bunu herzaman yap bephanten özellikle
😂ulan bu ergenler guzel olucam diye maymuna dönüyorlar
21 yaşındayım ya evde oturmaktan kendime sardım
Yüze ağda yapılır zatwn
Töbe bir daha
bir sus ya git başımdan
Sen komik olduğunu mu sanıyorsun
Kardeşim tüy yoktu zaten ondan derimi çekti ya
Ölü derileri alsın diye😄 ya tamam bir sus
Komik değil sen ne kaba adamsın defol git diyorum
Edepsiz
selam canım benim de derim soyuldu lütfen görüyorsan cvp yaz iz kaldimi yoksa derin yenilenip duzeldi mi
Doktora git cozum vardir gecer korkma
Yarına azalmazsa gidecem
Niye öyle oldu sıcak mı sürdün
Hayır hızlı çektim bu rool ağdalar
İnşallah teşekkür ederim
Allerji yapmış krem sürer isen 1 günde geçer
çok kötü olmuş migdem bulandı :)))
Bepanthol sür yara için olanlardan.
Açılın ben doktorum :)
Valla mı
ıyyy 😛 cok kötu duruyor leeen
Ya zaten kendimi kötü hissediyoeum
kızarıklik için buz sür ağdadan sonra sivilce felanda cıkiyormuş , sen git buzu al sür sivilceyide önlersin cidden
Geçer nemlendir aloevera varsa sür
Mahfetmişsin cildiyeye git bol bol buz koy
Cildiyelik bir durum var mı ya
Ya Allah korusun derim yüzülmüş mü soyulmuş mu yani
dermaya gidip sor bence
niye yüzüne agda yapıyorsun cocugum?
Sanmıyorum geçer bir daha yapma amaa
Geçer buz ile masaj yap
Geçer yinede dr gitmekte fayda var
Kalmaz bebek bu kadar sert çekme birdaha
kalmaz geçer
Kız ne yaptın
hametan pomad sür
Sakal cıkcak 😱
Sadece yüzüne yok geçer yari a
Gecer
İlginç
Kalmaz geçer
kalabilir
Yemin et
bilmiyorum
zor gecer
Egzama
Kalmaz.
geçer birkaç güne
İnşallah
Kalmaz
çok kötü olmuş
Geçerde niye yaptın
iz kalmaz korkma
Kötü olmuş bee
Kalmaz, merak etme.
doktora git mutlaka
geçer😑
. kalmaz
Gecer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar