arkadaşlar cidden çok zayıfım ve kilo almak istiyorum pantolonlar falan olmuyor çok kötü duruyor üstümde :( boyum yaşıma göre uzun ve kilom da çok az :( lütfen yardım edin kilo almak için cips falan ye diyorlar ama o da çok sağlıksız zaten sağlık bakımından çok iyi değilim bir de cips falan yiyerek sağlığımın içine edemem :( önerisi olan var mı ne yapmalıyım?
yorum olarak "biz zayıflamaya uğraşıyoruz sen kilo almak istiyorsun haline şükret" gibi yorum yazacaklar boşuna yazmasın. Sizin şişmanlık derdiniz var bende çok zayıfım benim yerimde olsanız siz de kilo almak isterdiniz.
yorum olarak "biz zayıflamaya uğraşıyoruz sen kilo almak istiyorsun haline şükret" gibi yorum yazacaklar boşuna yazmasın. Sizin şişmanlık derdiniz var bende çok zayıfım benim yerimde olsanız siz de kilo almak isterdiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar