Ekmeği tamamen kestim. Eee ben şimdi ne yapıcam nasıl doyucam hissi :( ?

0 ekmek inat ettim yemicem. Tatlı da yemicem asla şeker asla asla. Ama bu karın nasıl doyucak hissi. Anneme diyorum al al ee biz fakir insanlarız. :D Yani zengin değiliz öyle kadın her gün tavuk et balık köfte yapamaz ki. En fazla kabak, ıspanak, domates yapabilir. Anne diyorum git kuruyemiş al badem kayısı yemem gerekiyor, banane param yok kabak alcam ben diyor yani düşünün ahah :) Aha mesela inadıma dün pilavla tavuk yapmış. Spor yaparken 1. ay yiyordum ekmek pilav az az takmıyordum ama anladım ki bu iş böyle olmayacak. Alışmam lazım buna. Neyse ne önerirsiniz? Eti form bisküvileri olur mu?
Ekmeği tamamen kestim. Eee ben şimdi ne yapıcam nasıl doyucam hissi :( ?
Cevapla