Merhaba. Boyum 166 kilom da 106. Haziran ayında diyete başlasam Eylül ayına kadar kaç kilo verebilirim sizce?
Spor salonuna da gideceğim ve diyetime tam uyacağım.
Spor salonuna da gideceğim ve diyetime tam uyacağım.
Spor (düzenli olmak şartıyla) + diyet (protein ağırlıklı beslenmek ve diyetini bozmadan devam etmek şartıyla) + düzenli uyku ( sınavım bitti dur şu dizileri filmleri izleyeyim diye sabahlamamak şartıyla) yaparsan 3 ayda baya bir yol kat edersin. Şu kadar kilo verirsin kimse diyemez. Çünkü kilo verme işi kişinin metabolizması ile alakalı bir şeydir. Ama sana tavsiyem bir kere kafaya koyduysan pes etmeden spora ve diyete devam et. Bunu başaranların senden farkı yok. Sen neden başaramayasın? Yeter ki iste ;)
Hemen şimdi başlamana engel olan nedir? Birde diyeti kendi sağlığın için yapmalısın birileri için değil OK?
sınava hazırlanıyorum o yüzden diyet yapamıyorum
Protein ağırlıklı beslen yani aktif olarak diyet değilde pasif diyet diyelim ayrıca her sabah kardio çalışması yaparsan sınava çalışmalarında da faydalı olur.
80 e çok rahat inersin bence spor ve diyetle. Çünkü kilon fazla. O yüzden daga çabuk verirsin bir yere kadar. Birde yaz sıcak devamlı ter yağ yakımı vs spor tam karşılık verir. Bol bol su içmeyi de unutmazsın ysz olduğu için. Ama kaçamak yok. :)
Eğer düzenli spor ve diyet yaparsan tabi bünyenede bağlı ayda 6 kilo verebilirsin. 3 ayda 18 kilo yapar zorlarsan 20 ama kas yaparsan eğer kilonda eksilme fazla olmaz kondisyon ağırlıklı çalışman lazım ve yağ yakıcı içecekler deneyebilirsin
Cevap
15Cevap
heralde YGS LYS öğrencisisin anladığım kadarıyla Aşırı kilo alma sebebin sınav faktörüne bağlı stres olduğunu tahmin ediyorum sınav geçtikten sonra eğer düzenli beslenme ve diyet ve sporla 30 40 kilo verme şansın var
bir hastaligim var. asiri aburcubur yiyorum. spor yapmaktan nefret ediyorum. deniyorum ama azmim cok az. cok azimsizim. aburcuburdan nasil kurtulacagim. normal yemek yemekten neffret ediyorum. sanki hic tat almiyo gibiyim. kullandirilan bir ilac sonrasinda beslenme aliskanligimm daha daha bozuldu. ve cikmazdayim. bana lutfen kesin bir oneri verin
@gamlibaykuşş86 bende inanilmaz derecede abur cubur yerim çikolata falan bulamasam gece de olsa kalkar tatli falan yaparm şükür yiyip kilo alamayanlardnm ama cok saglksz bir durum simdiden yavas yavas birakmaya cals mesela odana hiç abur cubur sokma yoksa özellikle ders calsrkn dayanamayip yersin abur cuburu birakip spor yapmaya baslarsn ciddi anlamda kilo verebilirsn
@DadluBebek haklısınız bende abur cubur çok yerim kilo almam fakat bu tatlı krizi dediğimiz olay karaciğerden kaynaklı olabiliyor veya hipoglisemi dediğimiz vücudun glikoza ihtiyacini tam karşılayamaması olabilir o yüzden bazen uzman görüşüde almak gerekebilir.
Bilmiyorm ki aslnda tutsam kndimi yemem çünkü genelde tek basima oldugumda skldıgimda yapcak bisey bulamadgmda tatlıya abur cubura sarıyorum :) kilo almiyorm diye sorun etmiyorm ama ilerde ciddi saglık sorunlari olabilir
@DadluBebek bende öleyim ki bende hipoglisemi var o yüzden aşırı tatlı tüketme ihtiyacı duyuyorum ama kilo almıyorum :) ama sizede önerim tatlıyı minimum seviyeye indirmeniz sağlığınız için en iyisi bu olur :)
@DadluBebek sizdenn hic farkim yok inanin sizin gibiyimm. poset ppset aburcubur tatli yiyorum. hic de doymuyorum sbura cubura. yemek yemekten neftret ediyorum. şisiyorum yemek yedigimde. sbur cubur yersem hicbi sindirim bozuklugu yasamiyorum. ders calisicaksam mutlaka abur cubur yemeliyim gibi sartlandim mesela. hani saglikli beslenme onerusi deriz ya yumurtali bir kahvalti kuru meyveli ara ogunler ogle ve aksam yemekleribde azar szar sebze protein vs salata gibi bu beslenmr tarzini cok denedim zkrundayim cunku bu beslenme tarzini hayat tarzi yapmaya ama inanin cok zor
@hemsir haklisiniz evet benim insülin direncim var. tedavideyim. ama bir yerden sonra sanirim azim denen şey zorunlu oliyor ve bunu bana bilemiyprum doktorlarin asilamasi yardimci olmasi ne derece imkanli. kendim ts da baska bir dis destekle bunu asacagima inandim ben
@gamlibaykuşş86 dedigim gibi özellikle ders calisrken yiyomussn abur cuburu çünkü ders calsmak ztn skci geliyo o sira insan kndini oyalamak istiyor en büyük sebebi bu ama hastalgim var demissn yani hastalign gectigi zaman bunlarinda azalacagini düşünüyorum en iyisi simdiden basla odana koyma abur cuburlari evinde bulundurma cok canin cektigi zmn git al ama tadımlik al ztn sinav surecini atlattktan sonra sürekli dolasirsn spor yaparsn kndini baska seylerle mesgul edersin o zmn abur cuburu dusunmezsin bile :*
@DadluBebek ehe çok teşekkürler anlastik o xaman zamanla olacak insallah :) sağlicakla kalinn ama ben cikolatadan cok zor caxgecerim. torkunun cokofastini kesfettim bu arada frambuazli olanintavsiye ediyorum ben de ozledim onu :))))) saglicskla kalinnn :*
Eğer dediklerini yaparsan sana bir önerim var protein ağırlıklı az beslen. Yeşillikleri ye ama yinede az ye. Bolca spor yap kilo verirsin. İstersen özelden taktik vereyim
aslına bakarsan tıbbi bir yardım almanda yarar var. boyun ve kilon fazla orantısız. kilo fazlalığından dolayı kalbine aşırı bir yük yükleme durumun olabilir ve ciddi hasarlar verebilir. bir diyetisten kontrolünde bu işi yapabilirsin. belki bir ihtimal mide küçültme ameliyatı ile kendiliğinden 1 yıl içinde güzel bir formlaşma yaşayabilirsin.
Senin bünyene baglı bisey bu ama kilo şu an fazla oldugu icin hızlı verirsin diye dusunuyorum 3 ayda 20 falan verirsin diye dusunuyorum sıkı tutarsan
Eğer diyetini bozmayıp egzersizlerini aksatmazsan ve bunu başkalarının dedikleri yüzünden değil de sadece kendi sağlığın için yapıyorsan ciddi bir yol kat edebilirsin
Cok veremezsin 3 ayda ama uyarsan diyetine 1 yilda gozle gorulur bir deisim olur
düzenli yapmana bağlı olarak çok az yiyip çok spor yaparsan 88 olursun herhalde
şu an 74 kiloyum boyum 165 bende haziranda başlıcam üniversite başlayana kadar spor yüzme diye inşallah veirriz
Kardesim 1.5 ayda sporla 15 kilo verdi
Sende veririsin bacim
bir diyetisyene git hem sağlıklı em de daha sağlam ve hızlı kilo verirsin
ideal kilona yaklaşırrsın ya... istersen beraber yapalım mı? hani yarışmış olurız güzel olur
Normal bir kilo verme haftada 2 dir ayda ise 8 daha fazlası zararlıdır.
bilmem ama bir 20 kesin verirsin gibime geliyo
2 ay da 15 kg olabilir
Ben 75 kiloya düşebilirdim heralde.
istersen mesaj at bana sana tavsiyeler verebilirim.
3 ayda taş çatlasın 25
20 kılo falan verebılırsın
3 ay sıkı tutarsan 18-20 kg verebilirsin.
20 verebilirsin. Hatta azimle 30
3ayda 20 kg çok rahat gider
30 kg veririsin ama dediklerini yaparsan
Sağlıkli kilo verebilirsin cok basit
Of Allah yardımcın olsun sakın pes etme
15 civarı zor olsada
50 kilo verirsin
15 20 arasi
15 kilo max
30 a kadar yolu var
20 kilo verebilirsin
Verişine bağlı.
15 verirsin
Şişmanlara hastayım ya varya seks başka oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar