erkek arkadaşım göbekli ya nasıl zayıftlatabilirim
spora yazılalım dedim istemedi
spora yazılalım dedim istemedi
sen onu olduğu gibi sevmedin mi neden sorun ediyorsun? bırak kendi nasıl istiyorsa o şekilde yaşasın. İllaki bir şey yapıcam diyorsanda sağlık konusunu onunla konuş
ben zaten sağlığı için diyorum 150 kilo bile olsa gayet yakışıklı birisi
100 kilo da biraz fazla :) ya daha eskiden mide kanseri geçirdi doktor kilo alma demişti yoksa ben dert etmem seviyorum göbeğini :)
yok zaten ona daha hiç kilo ver demedim :)
Spora yazilmayi istemeyen adam neyi kabul eder ki 10 kilo verse tamamdir zaten
paşam yiyip içip yatıyor işte :)
sokağın sonundaki markete bile arabası ile gidiyor
ya yok benim ki hödük öyle dediğimde nah evlenirsin diyor :D bir kere başka bir sebepten ayrılıyorum senden dedim kulağını kapatıp lalalalal duymadım ki yaptı salak :D
ya sanarsın ki 22 yaşın da değil de 5 yaşında bebek gibi :D
ama bak gerçekten çok öküz doğum günüme erkek arkadaşlarım (kankalarım ) da geldi diye benim topuklu ayakkabılarımı çöpe atıp sonra kucağında beni ( öyle romantik bir görüntü değil baya çanta gibi omzuna attı :D ) evime getirmişti ya çok öküz çok :D
hiç imrenme bak bıkıyorum bazen çok öküz :D
47 kiloyum :D
evet çok seviyorum aslın da başlangıçta beğenmiştim hakkını yiyemem renkli gözlü kumral yakışıklı aslında ama tombik işte :D hani kıvanç tatlıtuğ un aşk ı memnu da ki kilolu halleri var ya aynı ona benzetiyorum :D
bozma moralini neye üzüldüğünü bilmiyorum ama :)
saol :)
onu boyle sev ya da terk et erkek arkadasin kilo vermek istemiyo belli
ben sağlığı için dedim
188 100kilo fena degil yapilisa
Onun kendi istemesi lazim sen solersen kendini kotu hisseder beli
Ki
Cevap
3Cevap
Onun kendi istemesi lazim sen solersen kendini kotu hisseder beli
Ki
evet ama böyle de sağlığına zarar :(
istemiyor ki paşam memnun halinden :D
normal bence zayıflatma
normal mi
evet şişman değil boyuna göre geyet normal kiloda zayıflarsa sıska celimsiz ve inan tipide kayan biri olur
Lâ bebe Fitness e git kas yap de 😂😂
yaa :D
En mantıklısı o 😂😂
Zayıflatma nedir ya sen mi zayıflatacan
ona kalsa hobidi gıtlak :D
Boyu zatın uzun bide 100 kilo camış gibi kalksın az spor yapsın senin kilon kaç
47 kiloyum :)
yaa hiç deme öküz gibi oldu hala oşkom yomok yop bono diyor :D
Yuhh kızım boyun kaç senin çok zayıfsın senin kilonun 2 katı :D
sana soru sordum zilli boyun kaç dedim
160 herhalde :)
bir de bana sen beni şişman gösteriyorsun diye şaka yapıyor sanki ben elbiseyim :D
Sen yenisini bul ona öyle ayı gbi.
eski sevgilisi öyle zaten 170 boyun da 80 kilo eski sevgilisi :/
eski sevgilisin alsın o zmn
onu beğenmiyor benim yüzüm güzelmiş
onu beni sevdiği kadar çok sevmemiş vs
sen başkasını bul çok şişki ayrılın lan beni deli etmeyin.
bıkmadın mı böyle olmaktan de
dikkat et senide yemesin
bırak ikna etme
neden
yemiş yemiş *******
hahah :)
sürekli yiyor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar