Erkek arkadaşım çok kilolu ben zayıf biriyim kilo beni rahatsız eden bişey açıkçası 4 yıldır beraberiz ve güzel bir vücudu varken onu bozdu 4 senede bu hale geldi. Arkadaş ortamlarımızda sürekli dalga konusu oluyor ben çok üzülüyorum ama kırmamak için fazla bişey diyemiyorum. O jalinden memnun gibi bana kilosuyla ilgili bişey söylemiyo. Ama bir erkeğin şu görünümde olması hoş bişey değil göbeği çoğu şeye engel oluyor. Nasıl konuşmalıyım sizce?
Erkek arkadaşım çok kilolu nasıl zayıflamaya ikna edebilirim?
o göbek bende yok ya abartmışsın bence netten bulmuşsun. erkekler kozmetik için kolay kolay kilo vermeye yanaşmaz anca sağlıkla alakalı bir şey olmalı. insülin kolesterol testi yaptırın muhtemelen yüksek çıkar oradan gir işte insülinin fazlası pis bir şey nette baya zararını bulup gösterebilirsin ki keza kolesterol de öyle.
ben yerinde olsam ayrılırdım tlc diye bir kanal var git ağır yaşamlar diye programda var fitil gibi olmuşlar karısı bile değilken sevgilileri onun g-ötünün b-okunu temizlemekle uğraşıyor adım atamıyorlar boşuna yorma kendini ıslah olmaz artık
Bence hoşnutsuzluğunu sade ve onu kırmayacak şekilde dile getir, istersen beraber spor yapabiliriz veya diyete başlarız de, kilolu olmasan bile ben de biraz kilo almışım bu aralar bir diyet mi yapsak beraber de
Resmi ve bu yorumu silip insanların şişkolara nasıl bir tepki verdiğini gösterebilirsin. 95 Kiloyum, 17 yaşındayım yazılımla uğraşıyorum yazına kadar kilo vermeye çalışıyorum annem yüzünden bir türlü başaramıyorum önüme sürekli bişeyler getiriyor şadsfakğsfksğ
En İyi Cevaplar