Hafızam çok kötü ve çok tembel beynim çok üşengeç resmen akıl verin bana :( ?

Artık hiçbir şeyi aklımda tutamaz oldum herşeyi unutuyorum hemen üniversiteye başladığımdan beri derslere çalışmadan da geçtiğim için ders çalışmıyorum dahası matematik felan yok zaten hep ezber dersler ve 3 yıldır ne ders çalışıyorum ne kitap okuyorum ne bulmaca berbat bir hal aldım mayıstaki kpss ye girmek istiyorum ama beynime hiç güvenmiyorum çalışıcam ama hafızamın bu durumu düzelir mi kalıcı mı bu resmen beynim hamlamış açılır mı😢😢😢

En basiti bu ara moda olan bir oyun var bilgi soruları meydan okumalar falan ama ben hiç cevaplayamazken arkadaşlarım çatır çatır cevaplıyor (oyunu oynamadım onlar oynarken görüyorum) Tavsiyeniz neler? Bu durumdan nasıl kurtulurum?

Hafızam çok kötü ve çok tembel beynim çok üşengeç resmen akıl verin bana :( ?
Cevapla