Hayatınız boyunca hiç hastanede sabahlamak zorunda kaldınız mı? Kaldıysanız sebebi neydi?

Benim bugün anneannem rahatsızlandığı için acil hastaneye getirdik. Yanında bu gecelik torunu (apple'cığı) refakatçisi olacak.. Onu beklediğim için sabahlayacağım..
Hayatınız boyunca hiç hastanede sabahlamak zorunda kaldınız mı ? Kaldıysanız sebebi neydi ?
Ya siz hiç , hayatınız boyunca hastanede sabahlamak zorunda kaldınız mı? Kaldıysanız sebep neydi? Herkes katılabilir soruya :)

Hastanede beklerken gecenin bu saati canım sıkıldı.. Bari soru sorayım dedim :) moralimin düzelmeye ihtiyacı var da..

teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Geçmiş olsun dileklerini ileten "herkese" teşekkür ediyorum :) iyiki varsınız..
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese teşekkür :)

Soruyla bağlantıyı kopardım , duyurulur..

İyi geceler
Hayatınız boyunca hiç hastanede sabahlamak zorunda kaldınız mı? Kaldıysanız sebebi neydi?
Cevapla