Soruyla bağlantıyı kopardım , duyurulur..
İyi geceler

Gecmis olsun yegenim. Annannene acil sifalar dilerim.
Düsününce duygulandim nedense.
Gözümün önüne sirin bir kiz cocugu geldi.
annannesine sarilmis.
O kücük kiz büyümūs ve refakatci ha!!!
Zaman ne cabuk geciyor ya. daha dün cocuktunuz. ogullarima bakiyorum ve diyorum: ne cabuk büyüdünüz?
Annannen hastanede olsa mutludur bence. bir tanecigi yaninda.
Umarim ciddi bir rahatsizligi yoktur.
Daha cok sarilip mutlu olacaginiz günler sizin olsun bir tanecik yegenim...
Iyi geceler dilerim sana; annannene.
Gecmis olsun Apple, umarim anneannen bir an once sagligina kavusur :(
İki kez kalmıştım rahmetli babannem için ve yanında kalan tek torunu bendim hastanede kimse gece uykusunu feda etmedi belkide çocukları varken akıllarına gelmedi
Ben hiç hastanede yakınımın yanında sabaha kadar beklemedim çünkü ben 24 saat boyunca başka hastalar için nöbet tuttum. Allah bütün hastalara şifa versin. 😊
Cevap
29Cevap
Hastalık hastahane nedir iyi bilirim. 3 ay yoğun bakımda yatttım arkasından 15.5 saatlik zorlu bir ameliyat geçirdim. Allah tüm hastalara şifa versin. Anneanne ne de acil şifalar. Geç oldu fakat sorun yeni denk geldi.
Benim arkadaşın kafasına beyzbol sopasıyla vurmuştur kafa taşı catlamişıtı baya bir bir de omuzundan vurulmuştu mermiden dolayı kırık olduydu benim durum daha kötüydü elime ve kara ciyerime geldi mermi 2hafta yattik amilyat falan sonra taburcu oldum arkadaş 1 hafta daha kaldı sonra o da çıktı
hadi geçmiş olsun ben sırf 1 gece kaldım oda bademcik ameliyatı olmuştum 2015 haziran ayında o gün idi başkada olmadı
Geçmiş olsun babam ameliyat olmuştu 4 5 gün üst üste sabahladım hastane de refakatçi olarak hemsirelere sarmistim sende öyle yap :)
5-6 gece sabahladığımı biliyorum. Acil şifalar dilerim.
Serum vurulmustu ve uyuyamamistim. Bir cok kez de aileden birileri hastalandiginda yanlarinda kaldim.
Gecmis olsun ben ayin 7 günü hastanede sabahliyorum maalesef :)
Dedem kürek kemiğini kırmıştı,
Bir hafta gece ben beklemiştim başında...
Annem için kalmıştım. Allah şifa versin geçmiş olsun.
Birinde ben ameliyat olmuştum iki kere de arkadaşımın refakatçisi olmuştum
Evet gıda zehirlenmesi geçirmiştim ve hemşire oldugum icin nobetler saolsun bir kezde refakatci olmuştum :D
kaza geçirdiğim için kafama 17 dikiş atmışlardı ama dikiş attıktan sonra 1 serum vurup yollamışlardı :D Ben 1, 2 gün kalırım sanıyordum :D
Çok geçmiş olsun. Umarım durumu iyidir :)
Evet sabahladım refakatçi olarak iki kere =/
Öncelikle geçmiş olsun. Çoğu kez hastanelerde sabahlamak zorundayım :)
Evet defalarca babamın başında sabahladım. Allah yardımcın olsun.
Çok geçmiş olsun.. Ben de annem için sabahlamıştım.
zorunda kalmadım, nöbete kaldım kendi isteğimle. geçmiş olsun bu arada.
intihardan yoğun bakımlık oldum 2 gece baygın kaldım 2 egcede hiç uyumadım
Babam doktor onun yanında çok sabahladım küçükken :)
Arkadasin karni agriyordu sabaha kadar serum verdiler bnde yaninda kalmistm
ben 6 kere amelyat oldum şahsen kendim sabahladım :D asdasd
bir . Kaç kere kaldm ufakken ateşten
Astim
Gida zehirlenmesi
Araba carpmisti o zaman
geçmiş olsun bende çok sabahladım çok kötü bir şey ya
Geçmiş olsun sayısını unutmuşumdur Allahtan acil sıfilar
Allah yardımcıınız olsun kalmadım kalmamda umarım...
Allah şifa versin canım benim..
evet ameliyat olmuştum geçmek bilmiyordu günler
yok hiç sabahlamadım. geçmiş olsun
Hayır olmadı öyle bir şey
Gecmis olsn kalmistm anneanem icin
Kaldım Allah yaşatmasın kimseye
Ben bu yasima kadar 18, 19 kez hastanelik oldum
Trafik kazası 10 gün yoğunbakım..
Bu arada geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.
Evet kaldım..
Geçmiş olsun.
allah sifa versin panpa
refakatçı olarak bir kaç kez sabahladım
Allah tüm hastalarımıza şifa versin
6 ay boyunca hastane de sabahladım :)
Arkadaşımın yanında kalmıştım
Allah sifa versin gecmis olsun
Bayılmıştım, gece boyunca kaldım.
Arkadaşımin yanında sabahlamıştım.
geçmiş olsun
Çok oldu
Hiç kalmadım.
kaldım hastaydım
Kalmadım
Kaldım
Kaldim
Kuzenimin yanında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar